דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות זולות לתאילנד 

מאת    [ 08/12/2010 ]

מילים במאמר: 486   [ נצפה 4247 פעמים ]

תאילנד היא לכל הדעות, אחד מיעדי התיירות הפופולאריים בעולם. פנינת תיירות אמיתית - ומה הפלא? תאילנד שוכנת בדרום מזרח אסיה, בעלת אקלים טרופי, חופים אקזוטיים ומאכלים ממכרים. אבל טיסות זולות לתאילנד הן לא עניין של מה בכך ודורשות תכנון ומחשבה. וזה חשוב, משום שלמעט ההגעה אליה, תאילנד היא מדינה יחסית זולה למחייה.

טיסות זולות לתאילנד דורשות תכנון מוקדם

הגיע הרגע לחופשה החלומית שלך? תאילנד היא בהחלט יעד הכרחי לחופשה מסוג זה. איים אקזוטיים, אפשרויות לינה זולות והחופש לעשות מה שבא לך, איך שבא לך. על מנת לא לקלקל את כל הטוב הזה אתה חייב לתכנן כראוי את הטיסה שלך לתאילנד.

העיר שתקבל את פניך בבואך לתאילנד היא עיר הבירה בנגקוק. בירת תאילנד פופולארית מאד אצל תיירים רבים ונתפסת כיעד חובה לחופשה ראשונה בתאילנד. רוב חברות התעופה השונות מפעילות טיסות לבנגקוק, אשר בנוסף לאטרקציות הרבות שיש לה להציע כעיר, היא מרכזת את כל טיסות הפנים ליעדים השונים במדינה.

טיסות זולות לתאילנד הן כמו אבטיח – רק בעונה הנכונה

דבר נוסף שעליך לקחת בחשבון הוא עונת התיירות המומלצת. 'העונה החמה' בתאילנד היא בין נובמבר לפברואר ומומלצת מאוד ע"י סוכני הנסיעות, אך בחודשים אלו נדיר למצוא טיסות זולות לתאילנד. כדאי לשקול אפשרות לטוס לפני או אחרי התקופה הזו ולחסוך הרבה כסף.

טיסות לבנגקוק ובחירת זמני הגעה לתאילנד הן לא הדרכים היחידות להוזלת הטיסה שלך. חשוב לחפש אצל חברות התעופה השונות מבצעים מיוחדים. הרבה מטיסות השכר של חברות התעופה השונות מציעות כרטיסי טיסה מוזלים לבני שלושים ומטה השוהים בתאילנד מעל תקופה מסוימת. ההבדלים במחירים יכולים להסתכם במאות דולרים לכרטיס.

תחנות הביניים מבטיחות טיסות זולות לתאילנד

הדרך הישרה להגיע מנקודה לנקודה היא לא בהכרח הזולה ביותר, במידה והחלטת על חופשה חלומית בתאילנד. האפשרות לטוס בחברת תעופה ישראלית ישירות לתאילנד עלולה לייקר את כרטיס הטיסה ללא היכר. אם אתה מתעקש על טיסות זולות לתאילנד, עליך לשקול לטוס דרך חברות תעופה זרות בטיסות שכר עם עצירת ביניים.

טיסות לתאילנד דרך ירדן הן אפשרות אחת. חברת התעופה הלאומית של ירדן תטיס אותך בזול מנתב"ג לתאילנד עם חניית ביניים בעמאן. טיסות לתאילנד דרך קייב מומלצות גם כן ויכולות לחסוך הרבה מאוד כסף במחיר הטיסה. מסלולים אלו מומלצים למי שלא אצה לו הדרך ומעריך טיסות חסכוניות.

טיסות זולות לתאילנד משיגים ברגע האחרון

אפשרות מעולה למחפשים טיסות זולות לבנגקוק היא לרכוש כרטיס טיסה ברגע האחרון. זו אפשרות ספונטנית מאוד המתאימה לנופשים צעירים יותר בעלי פחות התחייבויות או לנופש יחיד המחפש טיסות לבנגקוק זולות מעכשיו לעכשיו.

לפני שבוחרים באפשרות זו, כדאי להחליט על תאריך יעד משוער לטיסה ולעקוב אחר הטיסות עד לתאריך המבוקש – ואז לבחור את הטיסה האטרקטיבית ביותר. אפשרות שנייה, פשוטה אף יותר, שדורשת מידה רבה יותר של ספונטניות היא להחליט על תאריך טיסה קרוב ולנסות את מזלך אצל חברות התעופה השונות, על מנת למצוא את הדיל הטוב ביותר.

אם כך, חופשה מושלמת בתאילנד היא חופשה שבה הכול נלקח בחשבון. מועדי הטיסה, מקומות הלינה, איפה מבלים ועם איזו חברת תעופה טסים. בחירה ותכנון נכונים יעשו את ההבדל בין טיול טוב לטיול מושלם. טיסות זולות לתאילנד אפשריות ורצויות מאוד, כדי שהחופשה שלך תהיה מושלמת.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב